Nu este cea mai aratoasa prajitura, recunosc, dar este perfecta atunci cand ma bantuie cheful de ceva dulce dar si lenea. Si pentru ca se prepara foarte repede, m-a scos din incurcatura de multe ori cand am avut in vizita pofticiosi neanuntati.

Dupa reteta mamei lui Mr.Green Foot.





Ingrediente:
  • 18 biscuiti
  • 100 ml cafea tare
  • 50g stafide
  • 50 ml rom/coniac/whisky

Ingrediente budinca:
  • 70g faina
  • 100g zahar
  • 3 oua
  • 500 ml lapte
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 1 lingura cacao
  • 50g unt
* ingrediente pentru 6 portii


Stafidele se pun la inmuiat in 50 ml lichior/coniac/whisky, iar budinca se prepara conform indicatiilor de aici.

Budinca, calda inca, se amesteca cu stafidele si alcoolul in care au fost inmuiate. Biscuitii se inmoaie pe o parte in cafea si se aranjeaza pe o tava. Peste biscuiti se toarna o treime din budinca si se niveleaza cu o lingura inmuiata in apa calda. Se procedeaza la fel la urmatoarele 2 randuri de biscuiti si budinca - apasati foarte usor biscuitii sa se aseze bine pe crema. Se orneaza cu stafide sau bucati de ciocolata. Prajitura se pastreaza la rece - ideal, cel putin o ora pana la servire.

Eu am savurat portia mea langa un pahar cu whisky imprumutat din provizia lui Mr.Green Foot. Papilele mele zic ca e excelenta combinatia, dar eu sunt deschisa si la alte propuneri... :D

Pont: Combinati prajitura cu felii de banane sau caise!







This entry was posted on 10/20/2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

12 comentarii:

    Diana spunea...

    Cum nu e aratoasa? Imi vine sa musc din monitor la cat de bine arata! Pupici:*

  1. ... on 20 octombrie 2011, 21:10  
  2. Mrs. Green Foot spunea...

    Da, da, e frumusica prajitura, nu zic ca nu-i, dar nu va putea concura cu una mai fitoasa. Dar nu conteaza, oricum e o praji pentru momentele de leneveala.
    Te pup.

  3. ... on 20 octombrie 2011, 21:32  
  4. Antonina spunea...

    Si eu zic ca-i draguta foc!;)

  5. ... on 20 octombrie 2011, 22:59  
  6. ama spunea...

    nu stiu cum s eface, dar prajiturile astea mai "uratele" sunt cele mai gustoase :D

  7. ... on 21 octombrie 2011, 14:12  
  8. Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

    noua nu ne trebuie fitze, asa ca da o bucatica incoace :D

  9. ... on 24 octombrie 2011, 09:36  
  10. Mrs. Green Foot spunea...

    Vine o portie la doamna! Cu whisky sau fara? Sa nu ma lasi balta Zazuzo :))

  11. ... on 24 octombrie 2011, 20:52  
  12. Mrs. Green Foot spunea...

    Ama, sa stii ca si eu am observat fenomenul acesta ciudat! Inca o chestie pe care nu mi-o pot explica: mi se intampla sa prefer / sa mi se para mai gustoase mancaruri facute de alte persoane in conditiile in care folosim aceeasi reteta :))

  13. ... on 24 octombrie 2011, 20:57  
  14. Mrs. Green Foot spunea...

    Mersi Antonina :)

  15. ... on 24 octombrie 2011, 20:59  
  16. Lia spunea...

    Da deci si mie imi plac mancarurile facute de altii ,asa ca da la fata o felie .Daca dai si-un "wisiky" ,sa fie primit ! :)

  17. ... on 24 octombrie 2011, 23:00  
  18. Mrs. Green Foot spunea...

    Cu draga inima :) Hai noroc!

  19. ... on 24 octombrie 2011, 23:05  
  20. Diverse spunea...

    Mmm... ce bine arata! :)

  21. ... on 25 octombrie 2011, 14:09  
  22. Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

    pai daca e bal, bal sa fie! ;)

  23. ... on 25 octombrie 2011, 16:05  

Toate fotografiile de pe acest blog apartin The Green Foot si ABBILDUNG Photography (exceptie imaginile de promovare alte blog-uri/website-uri). Daca doriti sa utilizati imagini sau sa copiati parti din continutul acestui blog va rugam sa ne contactati la adresa MrsGreenFoot[at]gmail.com


All photos on this blog belong to The Green Foot and ABBILDUNG Photography (except those images used to promote other blogs/websites). If you want to use images or copy parts of this blog, please contact us at MrsGreenFoot[at]gmail.com