Biscuiti sarati cu nuci (provoaca dependenta! )

Simteam nevoia de niste crantanele sarate si oscilam intre a testa o reteta de grisine si a-mi testa creativitatea in bucatarie. Am ales creativitatea: am modificat reteta aceasta astfel incat sa obtin niste biscuiti sarati. Rezultatul a fost peste asteptari! 


Ingrediente:
  • 100g faina integrala de grau
  • 100g mix macinat de nuci si seminte (caju, macadamia, seminte de floarea soarelui, in, etc) 
  • 50g parmezan ras
  • 1 ou
  • 5 linguri ulei de masline
  • 2 linguri seminte de floarea soarelui
  • 1 lingurita ierburi de Provence
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
  • Sare
Cuptorul se preincalzeste la 180°C.

Se amesteca toate ingredientele. Rezulta un aluat nisipos, sfaramicios. Biscuitii se modeleaza cu manile usor umede: se fac bile si se aplatizeaza. Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt, la distanta unul de celalalt pentru ca biscuitii se latesc la cuptor. Se coc 15 minute. Biscuitii se muta din tava abia dupa racirea completa.

Biscuitii acestia chiar creaza dependenta. Eu v-am avertizat! 

Comentarii