Biscuiti cu nuci si ciocolata (chef de dulce)

 Imi plac foarte mult biscuitii dulci si ii fac des. Surprinzator, am foarte putine retete in retetarul meu online. Hai sa remediez si problema asta.


Ingrediente (18-20 biscuiti):

  • 100g nuca macinata
  • 100g faina integrala 
  • 1 ou + 1 galbenus
  • 4 linguri zahar cu melasa
  • 7g praf de copt
  • 50g pepite de ciocolata
  • 5-6 linguri ulei 
  • 1/4 lingurita pudra de vanilie
  • 1 praf de sare
Cuptorul se preincalzeste la 180°C.

Se amesteca toate ingredientele. Rezulta un aluat nisipos, sfaramicios. Biscuitii se modeleaza cu manile usor umede: se fac bile si se aplatizeaza usor. Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt, la distanta unul de celalalt pentru ca biscuitii se latesc la cuptor. Se coc 15 minute. Biscuitii se muta din tava abia dupa racirea completa. 


Acesti biscuiti iummi iummi se pastreaza bine in borcane de sticla sau cutii metalice.

Idei: de incercat cu alte nucifere si fainuri. 

Update 08.11.2022: am inlocuit cele 100g nuci romanesti cu 100g mix de nuci caju, macadamia si migdale plus un pumn extra de merisoare liofilizate. Am folosit doar un ou (in loc de 1 ou+galbenus) si am adaugat o lingura de ulei in plus. Biscuitii rezultati au fost DEMENTIALI! 


Comentarii