Salata de cruditati Tedi

Zilele trecute mi-am adus aminte de delicioasa salata pe care am mancat-o la Frontiera in Vama. M-am gandit sa va povestesc si voua de reteta aceasta :)
Ingrediente pentru 2 portii:
  • 3 morcovi
  • 1/4 telina
  • 2 mere
  • frunze de patrunjel (optional)
  • maioneza preparata dintr-un ou (~100g)
Morcovii, telina si merele se dau pe razatoarea mare, se amesteca cu frunzele de patrunjel maruntite si cu maioneza preparata dupa reteta de aici. Se pastreaza la rece pana la servire. Salata se consuma ca fel principal sau ca garnitura pentru pui la gratar. Pofte bune!
Si un pont de la mine: pentru o salata mai "light" inlocuiti maioneza cu iaurt.

Comentarii

Lia a spus…
Cred ca e o combinatie fericita.
Poza e delicioasa. :)
Ina Todoran a spus…
Mi-ai amintit de o reteta minunata de pateu de cruditati pe care trebuie sa o refac neaparat <3