Salata de... cruditati


Acum cateva zile am avut in meniu paste bolognese. Intamplarea a facut sa fierb prea multe spaghete si sa imi ramana o portie de paste in plus. Eram pe punctul de a le face vant la gunoi cand mi-am adus aminte de salata de cruditati pe care o mancam in studentie la facultatea de inginerie. Chiar nu stiu de ce le spunea salata de cruditati, pentru ca in afara de castraveti si rosii nimic nu era crud. Dar salata de cruditati le-au zis, salata de cruditati sa fie...Oricum, salata mea din ramasitele de paste a fost asa de buna, mi-au placut asa de mult incat mi-am zis sa o refac, dar de data asta cu penne nu cu spaghete (mi se par mai potrivite pentru o salata nu de alta).
Iar cutiuta mea albastra a fost foarte bucuroasa de asa o mancarica buna:


Pentru o portie ne trebuie:
  • un pumn de penne
  • un cartof mai maricel
  • un morcov mic
  • putina branza de burduf
  • cateva linguri de amestec de porumb si mazare - eu am luat o conserva de amestec mexican de la Bonduelle
  • 1 rosie
  • 1 castravete mic
  • sos de piper de la Heinz
  • optional sos de rosii


Fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj, si prajim cartoful impreuna cu morcovul. Dupa ce s-au racit, punem intr-un recipient cartoful si morcovul prajit, presaram putina branza, urmeaza pastele scurse bine, amestecul mexican, adaugam castravetele si rosia taiate felii, si le stropim cu sosul de piper si de rosii.

Comentarii