Omleta taraneasca


Tin minte ca bunica mea pregatea omleta aceasta alaturi de o mamaliga mare cu branza atunci cand avea oameni la camp. Iar dupa o asa gustare, stropita cu cateva paharele de palinca, cosasii erau gata sa culce fanul la pamant.





Ingrediente:
  • 2 oua
  • 1 ceapa rosie (sau verde, cand ii vine vremea)
  • 1 felie slanina
  • cateva firimituri de branza de burduf
  • 1 lingura lapte
  • sare
  • ulei

Intr-o tigaie antiaderenta se prajeste slanina taiata cuburi si ceapa maruntita. Daca slanina nu lasa destula grasime, atunci se mai adauga putin ulei. Intre timp ouale se bat spuma, se adauga sare dupa gust, lapte si branza de burduf. Se toarna ouale peste slanina si se lasa la prajit timp de 1-2 minute pana ce ajunge la consistenta dorita - lui Mr.Green Foot ii place omleta mai nefacuta, eu in schimb prefer omletele bine prajite.

O felie de pita sau o bucata de mamaliga si gata micul dejun!
Pofta buna!

PS: Nu uitati de miscarea de dimineata! :D

Comentarii

Lia a spus…
Omleta asta cu ceapa si slanina era preferata lui tata.
El o facea dimineata si-mi aduc si acum aminte cum o impartea cu mine.
Poza e superba !
A. a spus…
...Imi aduce aminte de "paparada" lu' buna...dar buna nu ne dadea si licoare din aia roz...
Mrs. Green Foot a spus…
A. licoarea aia roz era buna doar pt cei mari, tie nu ti-ar fi placut oricum :))

Lia, buna e omleta asta, cu multe amintiri... Mai stiu o varianta de omleta, cu multa smantana, asta chiar ca e paparada copilariei mele :)
Vanilla a spus…
te astept pe blog la mine ptr un premiu!!!
Unknown a spus…
Cam asa mancam si eu cand facea tata (friga)adauga si un pic de sos scos din ceaunul in care fierbea mamaliga,doamne ce bun mai a fost!