Prajitura ciocolatoasa


Reteta aceasta apartine La Tartine Gourmande. Si este noul nostru desert ultrarapid, ultragustos si ultrapreferat :)



Prajitura ciocolatoasa

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 2 oua
  • 80g ciocolata 85% cacao
  • 40g unt
  • 30g zahat brut
  • 1 lingura lapte
  • 1 lingura faina de mei
  • un praf de sare

Ciocolata se marunteste, se amesteca cu untul si laptele, si impreuna se topesc la bain-marie. Ouale se bat spuma si se amesteca cu un praf de sare, zaharul si faina de mei. Se adauga ciocolata topita si se omogenizeaza. Aluatul se toarna in forme/cesti unse in prealabil cu unt. Se da la cuptorul preincalzit pentru 8-10 minute.

Se lasa cateva minute sa se raceasca, apoi se rastoarna pe o farfurie (iese foarte usor din forma) sau se consuma direct din recipientul in care s-a copt.



Comentarii

Lia a spus…
Mmmm,ce miez ciocolatos.
Am sa o incerc si eu.
Zebru a spus…
doamne, cum arata.... poti sa-ti inchipui fatza aia de pe mess care saliveaza de moarte de pofta?
na, pui la ea niste urechi si niste dungi albe-negre si sunt eu in fata ciocolatoaselor voastre. yum!
Ina Todoran a spus…
BESTIALE fotografiile, ca de obicei! Pupici!
Mrs. Green Foot a spus…
Zebru :))
Nu mai saliva, du-te si fa ciocolatoasa ca e simplu si se face iute de tot. Si vreau sa vad o zebra fericita :)
Mrs. Green Foot a spus…
Lia desertul acesta a fost decoperirea toamnei. Si tine cont ca stai de vorba cu o amorezata de ciocolata :) Sa imi spui daca ti-a placut si tie