Salata de patrunjel


Azi va povestesc despre o salata delicioasa si extrem de aromata: salata de patrunjel. Aceasta este considerata ca fiind una dintre cele mai gustoase si sanatoase salate din lume.


Salata de patrunjel

Ingrediente:
  • 2 legaturi patrunjel proaspat
  • 2-3 rosii cherry
  • 3-4 linguri ulei de masline extravirgin
  • zeama de la o jumatate lamaie
  • sare


Patrunjelul se spala bine si se taie marunt. Rosiile cherry se taie in cubulete. Intr-un vas se amesteca patrunjelul cu rosia si se adauga zeama de la o jumatate de lamaie, putin ulei si sare.




Salata se consuma goala, sau in diverse combinatii cu branza, seminte sau alte verdeturi. Eu ador salata de patrunjel langa un ou fiert si cu biscuiti digestivi.

PS: Stiati ca patrunjelul contine mai multa vitamina C decat citricele?



Comentarii

Lia a spus…
Super sanatoasa,ca e plina de vitamina C.
Unde mai pui ca e si fresh.
Nici un Colgate nu face o respiratie mai pura :)
Apropo,stiati ca mirosul de alcool
din respiratie,dispare daca mancati o legatura de patrunjel verde ? :)
Asta o stiu de la nasul meu,care era medic .
MONONOKE KITCHEN a spus…
Se poate face si cu bulgur
si iar e foarte buna.
Ca aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Tabbouleh.
Mrs. Green Foot a spus…
Lia, nu stiam de proprietatea aceasta a patrunjelului, mersi de pont :) Apropo de mirosuri, cand eram prin liceu stiam ca nu trebuie sa mestec guma dupa bere ca miros pe urma a vodca :))

Mononoke mersi de link. Arata tare bine tabbouleh si nu e greu de facut. Sigur voi incerca :)
lulu a spus…
Buna reteta si simpla! M-am urcat pe cantar dupa o saptamana la all inclusive si am 2 kg in pluuuus...asa ca de maine trec la wassa din aia neagra(!) si cumpar si patrunjel sa-mi fac salata!patrunjelul este bun si la litiaza renala, este indicat femeilor dupa 40 de ani, ca are fitoestrogen, depurativ, tonic, un adevarat panaceu!
o seara buna!
Mrs. Green Foot a spus…
All inclusive, ha? :) Pe unde ai umblat?

E o planta deosebita patrunjelul asta... pacat insa, mi se pare mie, ca nu prea este bagat in seama...
Lulu a spus…
Green Foot, am fost la Barcelona!Sunt cam umblareata, de mica eram moarta dupa mirosul de fum din gari, care acum nu mai exista!
Apropos de patrunjel, pentru cei care au nevoie, o reteta simpla!
"Anii trec si rinichii nostri obosesc filtrand sangele si inlaturand sarea,otravurile si alte lucruri nedorite care intra in corpul nostru.
Cu timpul sarurile se acumuleaza si e nevoie sa-i curatam.
Cum se face asta? Este foarte simplu.
Luati un manunchi de patrunjel si spalati-l bine.
Apoi taiati in bucati mici, puneti-l intr-un vas, turnati apa curata
peste el si fierbeti timp de 10 minute.
Apoi lasati sa se raceasca, strecurati si puneti intr-o sticla curata
pe care o veti pastra in frigider .
Beti un pahar pe zi si veti observa ca toata sarea si otrava acumulata
in rinichi se elimina prin urina.
De asemenea veti observa diferenta pe care nu ati mai simtit-o pana
acum.
Patrunjelul este cunoscut ca cel mai bun tratament pentru rinichi si
este natural!"
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi de pontul cu patrunjelul ;)
Dana a spus…
Ce delicios arata, cred ca o sa incerc salata nu doar pentru gust ci mai ales pentru culoarea minunata.
Mrs. Green Foot a spus…
Dana, tot pentru culoare, adauga mai multe rosii decat am scris eu in reteta. Sunt convinsa ca o sa placa atat ochiului cat si gurii :)
Mihaiela a spus…
eu am gustat o salata de patrunjel ...delicioasa....dar avea in plus bobite de rodie....intradevar delicioasa...
de abia astept sa-mi vina sotul de la lucru sa pregatesc cina...
salata va fi de patrunjel :)
Mrs. Green Foot a spus…
De patrunjel cu rodie nu am auzit, dar cu siguranta este o combinatie delicioasa. Promit sa o incerc si eu :)
dora a spus…
Multumesc pentru aceasta varianta de tabouleh.Am mancat doar salata cu patrunjel ,rodie si ingredientele amintite.Rodia ii da savoare si duceata.De altfel.fiind ardeleanca mie imi plac mancarurile mai dulci.
oricum,este salata pe care ar trebui s-o preparam mai des.
Mrs. Green Foot a spus…
Dora, mersi si eu ca ai trecut pe aici.

Apropo de rodie, eu de fiecare data cand am o rodie in mana reusesc sa umplu toti peretii cu sucul ei :( Chiar nu stiu cum reusesc.

Anonim a spus…
Are mai multa vitamina C decat citricele ... la gramaj echivalent. Dar 5 legaturi de patrunjel nu stiu daca au greutatea unei portocale.
Multumim de reteta care este oricum sanatoasa.
Mrs. Green Foot a spus…
si ui asa imi strici tu mie marketing-ul la patrunjel :)))