Mousse de ciocolata cu chilli


Mi-au sticlit ochii cand am vazut ardeiul iute de pe trufele ciocolatoase ale lui Adi Hadean. Nu am stat mult pe ganduri: mi-am notat ingredientele, m-am jucat un pic cu reteta, doar un pic cat sa o adaptez dupa fanteziile mele si...


Mousse de ciocolata cu chilli

Ingrediente pentru 2 portii:
  • 250g mascarpone
  • 120g ciocolata 85% cacao (recomand Heidi)
  • 2 galbenusuri
  • ~1/2 lingurita chilli


Ciocolata se marunteste si se topeste la bain-marie. Cand nu mai e fir de ciocolata netopita se adauga galbenusurile si se amesteca bine. Urmeaza apoi mascarponele si praful de chilli - in cantitate mai mare sau mai mica in functie de antecedente - si se omogenizeaza amestecul tinand oala in continuare pe aburi.

Se lasa crema sa se raceasca putin, apoi se pune in pahare si se savureaza!




Un pont, tot din registrul picanteriilor: puteti inlocui chilli cu piper rosu proaspat macinat!

Comentarii

cupcake a spus…
tre' sa fie tare buna!imi place blogul tau...ma declar fan:)))...
Mrs. Green Foot a spus…
Este tare buna. Seamana cu Heidi cu chilli si sare de mare dar in varianta cremoasa :)

Te mai astept pe aici Antzu!
Zebru a spus…
facut, savurat, yum!
Mrs. Green Foot a spus…
Zebru, ma bucur ca a fost pe gustul tau :)