Pui cu castraveti


Nu va lasati induse in eroare de titlul retetei: nu este o salata! Este o mancare gustoasa, exotica as zice eu, si care te duce cu gandul la mancarurile chinezesti.


Pui cu castraveti

Ingrediente pentru 2 portii:
  • 4 pulpe de pui, dezosate si fara piele
  • 300g castraveti
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 1/2 lingurita curry
  • 1 lingura sos de soia
  • sare, piper
  • ulei

Carnea de pui se taie cubulete, morcovii rondele, iar ceapa se marunteste. Castravetii se spala si se curata de coaja daca este cazul, apoi se taie betigase.


Pui cu castraveti
Ceapa se pune la calit in putin ulei incins. Cand ceapa e sticloasa se adauga morcovul si carnea de pui, iar focul se da la maxim pentru 2-3 minute pana se inmoaie un pic morcovul. Nu uitati sa amestecati mereu ca sa nu se arda! Se adauga apoi jumatate din cantitatea de castraveti, o jumatate lingurita de curry, 200 ml apa si se condimenteaza cu sare si piper dupa gust. Se amesteca bine, se acopera cu un capac si se lasa sa fiarba la foc mic cca 30 minute. In cele din urma se adauga sosul de soia si restul de castraveti si se mai tine pe foc inca un sfert de ceas.

Ca si garnitura va recomand orezul cu legume stropit cu sos de soia. Pofta buna!


Comentarii

aurora zigoneanu a spus…
Mrs. Green Foot, ma bagi in boale! Pai vine omul de departe, cam lihnit si uite ce vede la tine in bucatarie!? Castravetii aia nu sunt amari? Ma faci sa incerc...Multumesc de info privitor la mongolia.ro
Interesant rau de tot! Cum mai e viata pe la voi? Am cumparat o carte faina: " Prea devreme batran, prea tarziu intelept" de dr. Gordon Livingston. Nu asa buna ca cea a lui Goleman, alt gen, dar mie mi-a placut.
O seara buna!
Mrs. Green Foot a spus…
Hehe am vazut ca ai pus poze din tari straine...Si am vazut ca te-ai indragostit...de Paris.

Mersi pt titlu, o sa incerc sa fac rost de carte si sa o citesc.

Iar castravetii nu sunt/devin amari, dimpotriva capata un gust usor dulceag dupa fierbere. Cred ca o sa iti placa.

Aaaa... la noi miroase a Craciun. La voi?
lulu a spus…
Concret, cum miroase a Craciun la voi si cum exact anume? Va pregatiti deja? Cred ca in ajun de sarbatori trebuie sa evit sa-ti deschid blogul, ca salivez mai rau decat cateii lui Pavlov...
Iar Parisul (nu stiu daca am scris corect)este amor vechi, iar dragostea dintai nu se prea uita!
O seara buna si fara ploaie!
Mrs. Green Foot a spus…
Pentru mine Craciunul incepe o data cu primul fulg de nea, cu primul ger, cu primul cadou cumparat pt cei dragi, o data cu luminitele ce impodobesc orasul, cu paharulde vin fiert. Are un miros special de frig, brad, portocale si scortisoara.

Nu cred ca o sa gatesc mult de Craciun... cel mult 2-3 retete... de Craciun o sa fiu acasa la mama :D
lulu a spus…
Am luat o bucata frumoasa de dovleac placintar! Ai vreo idee cum sa-l coc, adica ce sa-i mai adaug?
Mrs. Green Foot a spus…
Nope, la categoria dovleac nu te pot ajuta deloc. Am vazut niste retete cu dovleac pe adihadean.ro, vezi si acolo poate iti vin niste idei.
lulu a spus…
A, chiar am gasit ceva interesant! Multumesc!
Orin a spus…
Sună foarte bine, iar pozele mi-au deschis deja apetitul! Voi încerca zilele astea rețeta, deocamdată nu am nici pui, nici castraveți! Întrebare: merge și cu castraveții mai mari și lungi, care se găsesc acum în magazine?
Mrs. Green Foot a spus…
Merge si cu castravetii pe care ii gasesti acum prin magazine. Sa imi spui cum ti-au iesit si daca ti-au placut.

Te mai astept pe aici!
Orin a spus…
Am făcut ieri seară rețeta. A ieșit super bună! Mulțumesc de inspirație! Toți care au gustat-o au apreciat! Voi recidiva... ;) http://orin-mylife.blogspot.com/2010/01/la-bucatarie.html
Mrs. Green Foot a spus…
Orin, ma bucur ca au fost pe gustul tau :)