Bruschetta


Vara aceasta am descoperit rosiile cherry romanesti, incredibil de dulci si de zemoase. Nu reuseam sa ma satur de ele, toata ziua buna ziua imi faceam ba tot felul de salate, ba o bruschetta, ba un suc, o rosie coapta sau le mancam asa simple pe post de desert... Ma rog, asta pana cand m-am indragostit de rosiile acelea care par sa fi ramas fara culoarea portocalie, moment in care mi-am mutat obsesia de la rosiile cherry la rosiile rozalii... dar asta e deja alta poveste!

Bruschetta 01
Ingrediente pentru o portie mare sau 2 portii mici:
  • 2 felii de paine
  • 200 g rosii cherry
  • 1/2 rosie mare
  • 4 catei de usturoi
  • 5-6 linguri ulei masline
  • frunze de busuioc
  • sare

Se spala rosiile cherry si se taie cuburi mici. Intr-un bol se amesteca bucatile de rosie cu cateva picaturi de ulei si cu 3-4 frunze de busuioc taiate marunt.

Bruschetta 02

Se prajeste painea prin metoda care va e mai la indemana: la prajitor, pe gril, gratar sau la cuptor. Intr-o farfurioara se amesteca vreo 5 linguri de ulei cu usturoiul tocat ca pentru mujdei (daca va place usturoiul si nu va grabiti la o intalnire nu ezitati sa folositi mai mult de 4 catei de usturoi). Feliile de paine se ung cu acest ulei aromatizat, apoi se freaca usor pe deasupra cu jumatatea de rosie. Mai lipseste un praf de sare, apoi se pot pune cubuletele de rosii. Se orneaza cu frunze de busuioc.

Si iata: rapid, gustos, elegant...

Comentarii

aurora zigoneanu a spus…
Draga Mrs. Green Foot,
Am facut si bruschetele si au iesit foarte bune!! Azi am fost in piata, pe unde de altfel trec des si mi-am luat doi pastravi, pe care i-am depus in cuptor, inveliti frumos, stropiti cu unt, sare si piper! Ai vreo sugestie pentru viitor??!!! Sper sa iasa buni!M-am incarcat din plin, ca nu rezist deloc toamna, cand vad atata bogatie!
Multumesc de feed-back, la obiect si la postare! Mi-a prins bine...Am trecut de la o atitudine usor defensiva, la atac, si scorul s-a schimbat!
O seara buna!
(Pe blogul tau nu functioneaza butonul "edit" si nu merge chestia cu copy - invitatia ta de a fi vizitat de Foot(s) Green! Am crezut ca vor apare niste pitici simpatici , intelepti si care cunosc toate secretele pamantului!Nu mi-a fost dat, dar te-am descoperit in schimb pe tine si prietenii tai, care au bloguri interesante si pozitive! Bine ca mai sunt si lucruri din astea!)
Mrs. Green Foot a spus…
Hmmm peste la cuptor? Ce-ai zice ca data viitoare sa adaugi in plus si niste frunze de patrunjel, poate niste chimen si ghimbir pudra daca iti place, si stropeste totul cu putin vin.

Sa inteleg ca ai inceput sa dai... bocanci? :p

Noapte buna!
Aurora Zigoneanu a spus…
A, la asta nu m-am gandit! O sa incerc si-ti voi spune cum a iesit!
Azi am vazut in piata si ghimbir sub forma de radacina, dar parca era prea mare!
Noapte buna!