Oua umplute (amintiri din copilarie)

Amintiri din copilarie :) de care s-a bucurat si Sonnenschein. Mersi mama si tata!



Ingrediente (3 portii):
  • 3 oua
  • 1 cartof mediu
  • 1/2 lingurita mustar
  • 3 linguri mari smantana/ iaurt grecesc
  • 1-2 linguri ulei
  • Sare, piper, boia
  • patrunjel verde/ardei /rosii/masline pt decor
Ouale, fierte tari, se taie in jumatati. Galbenusul de ou si cartoful fiert se piseaza cu furculita. Se adauga mustar si o lingura de ulei, se amesteca bine. Se mai adauga ulei, daca este necesar, pana amestecul se leaga (nu mai este sfaramicios). Se condimenteaza cu sare, piper si boia dupa gust. Cu pasta obtinuta se umplu jumatatile de albusuri. 

In farfurie se pune o lingura mare de smantana sau iaurt grecesc, peste se aseaza jumatatile de ou. Din pasta ramasa se modeleaza bilute si se impart pe portii. Se decoreaza dupa imaginatia fiecaruia. 

Pofta buna! 

11.04.2021 - am facut oua umplute in speranta ca Sonnenschein va manca si ea. Am avut succes deplin: "mama, sa mai faci din astea!" 


05.07.2021. Cu vreo saptamana in urma eu si Sonnenschein ne uitam la pozele din Ciuc. Cand a vazut poza cu ouale umplute a intrebat: "Mama, cand mai faci oua ca la mami si tati, mie imi plac mult?!". Azi dimineata a mancat oua umplute :) 

17.08.2021 multumim, mami si tati! Ce bine a fost cu voi... 

25.04.2022 oua de paste multe si frigiderul cam gol de legume. Ne-am descurcat cu ce am avut! 

09.10.2022
Cu o zi inainte vorbeam pe whatsapp cu M&T despre oua umplute, iar Sonnenschein nu mai stia ce sunt ouale umplute. Hmmm acum stie. 

17.04.2023
Am venit de hac oualor de paste. 




Comentarii