Supa crema de morcovi


Na, ca mi-a luat Mr.Green Foot mixer vertical. Nu va pot spune cat mi-l dorisem, cat il visasem, ce de piureuri si de supe care mai de care mai deosebite aveam pe lista de asteptare... Si stiti ce am facut prima oara? Am bagat mixerul in dulap. Si acolo l-am uitat pentru vreo doua luni. Sa nu-mi fie rusine?





Ingrediente pentru 2 persoane:
  • 300g morcovi
  • 1 cartof mare
  • 1 ceapa
  • 1 portocala
  • 2 catei de usturoi
  • 1 lingura ghimbir proaspat razuit
  • 1 lingurita cimbru
  • 1 lingurita patrunjel
  • 1 lingurita zahar
  • 1 L apa/zeama in care s-au fiert legume
  • ulei
  • sare, piper

In putin ulei se pune la calit ceapa taiata marunt, cartoful taiat cubulete si usturoiul rondele. Cand ceapa s-a inmuiat se adauga morcovii taiati rondele, lingurita de zahar, cimbrul si patrunjelul si litrul de apa. Se fierbe totul la foc potrivit timp de o jumatate de ora (sau pana cand morcovii sunt moi).

Legumele fierte se paseaza cu mixerul vertical, apoi se adauga zeama de la portocala si, daca este necesar, apa/supa de legume. Se condimenteaza dupa gust cu sare si piper.

Supa se serveste cu piper proaspat macinat, cu ceva verdeata presarata deasupra, un strop de ulei de masline si optional o lingurita smantana. Nu uitati sa puneti pe masa felii de bagheta prajite si unse cu unt cu verdeturi!

S-aveti pofta!





Comentarii

Lia a spus…
Pe vremuri credeam ca supa crema de morcovi e doar pentru bebelusi .:)

Dupa ce i-am prins gustul ,mi-am dat seama cat de ignoranta sunt .

Si cate arome poate avea ...cu portocale,cu cuisoare ,cu cimbru ca a ta ...
Delicios .
Mrs. Green Foot a spus…
Pana nu demult asa credeam si eu. Acum nu mai e cazul :)
A. a spus…
...iti amintesti de supa cu sparanghel...si cateva boabe de porumb?! Sa fi fost buna sau eram noi infometate?

P.S. Mi-a fost dor de picioru' verde!!