Salata de mei cu fructe


Azi nu va tin prea mult de vorba, mi-i prea cald...
Numai bine va doresc!






Ingrediente pentru 4 portii:
  • 150g mei
  • 100g stafide
  • 250g fructe de sezon
  • coaja de la o lamaie
  • sucul de la o jumatate de lamaie
  • 3-4 linguri miere

Meiul se fierbe conform indicatiilor de pe ambalaj - in cazul meu, cantitate dubla de apa (300 ml), fiert 5 minute, lasat sa se raceasca timp de 10 minute, apoi amestecat energic cu lingura.

Intre timp se amesteca zeama si coaja de lamaie cu mierea, iar fructele se taie cubulete.



Se amesteca bine meiul cu stafidele, fructele si sosul de lamaie. Salata se imparte in boluri si se da la rece pentru 10 minute.

Sa va fie de bine!




Comentarii

Poame a spus…
O reteta sanatoasa. In plus, meiul nu contine gluten.
Mrs. Green Foot a spus…
Acum 2 zile am descoperit ca meiul nu contine gluten - si sincer, m-am bucurat mult sa fie pe lista alba.

Ma bucur ca ai trecut pe aici, nu stiam de poame.ro. Foarte fain!