Vasi & Gioni

Iubesti florile. Esti bio. Ai vrea sa ai gradina ta de flori si de legume. Plante sadite de tine, udate de tine, apoi culese cu mana ta. Sa te bucuri de ele. Dar ai cateva intrebari. De exemplu, ai vrea sa stii cum sa recoltezi propriile seminte?





O vizita in gradina lui Vasi & Gioni este raspunsul. Vei gasi aici sfaturi pentru gradina, indicatii despre cultivarea mararului sau lamaitei, vei invata sa determini ph-ul solului, vei descoperi diverse retete si te vei minuna de frumusetea lalelelor sau a nasturasilor. Daca tot nu ai gasit informatia pe care o cauti, intreaba aici, iar Vasi si Gioni iti vor raspunde cu drag.

Gradinariti cu placere!





Comentarii

Vasi Dubreu a spus…
Oau! Ce surpriza placuta!
Multumesc pentru apreciere!
Asteptam cu drag intrebarile voastre si, din experienta de anul acesta, cand ne-am propus sa ne salvam gradina,veau sa va spun cu o mare bucurie, ca am si reusit.
Legume frumoase si sanatoase si, cel mai important, ne otravite.
Numai bine va doresc!
Mrs. Green Foot a spus…
Mie imi pare rau ca nu v-am descoperit mai devreme, cine stie poate as fi reusit sa imi salvez lavanda. Ma bucur insa ca voi avea unde sa pun intrebari de acum incolo :)

Spor sa aveti!