Oua rosii

Oua incondeiate de bunica mea.


Comentarii

Bunica a spus…
Foarte foarte frumoase!
Sarbatori fericite si tie si bunicii :)
A. a spus…
Sarbatori fericite si cat mai linistite!!!

A.
Mrs. Green Foot a spus…
Multumesc.
Sarbatori fericite si voua!
Lia a spus…
Ce frumuseti !

Paste fericit Piciorus ,tie si celor dragi.

Te pup.
Super bestiale ouale, cat mi-as dori sa stiu sa fac si eu! Paste Fericit si binecuvantat, e prima oara cand poposesc pe blogul tau, dar nu ultima, e foarte frumos!
As vrea sa ma abonez la blogul tau, dar nu prea reusesc, poate ma ajuti...un buton de following ar fi super daca nu, gen Google connect daca poti si vrei :)
Mrs. Green Foot a spus…
Lia, multumesc. A fost un paste deosebit :)
Te pup
Mrs. Green Foot a spus…
Alina, am vazut ouale tale, sunt foarte frumoase, sunt ca niste mici bijuterii.

Ma bucur ca iti place la mine! Ca sa ma poti urmari, am activat pentru o perioada "google friend connect", este ultimul buton pe coloana din dreapta.

PS: si eu sunt abonata la blog-ul tau de ceva timp :)
:) Multumesc pentru apreciere si pentru butonul de follow, vreau sa fiu abonata sa vad ce postezi :) Pup si o seara faina!
Zazuza a spus…
Hristos a inviat! frumoase! sunteti o familie talentata!
Mrs. Green Foot a spus…
Alina, mersi si eu :)

Zazuza, suntem o familie talentata, pacat insa ca nu s-a lipit si de mine vreun talent... :)