Asteptand sa apara ceapa verde...

Comentarii

Lia a spus…
Ceapa verde si ridichi ca le-am zarit pe taraba. Cu pita cu unsoare.
Uau ce dor mi-e.:)
Mrs. Green Foot a spus…
off parca in nici un an nu am asteptat cu atata nerabdare sa vina primavara!
Bunica a spus…
Nu mai vine :((
Ninge iar...si piata era inzapezita si goala...offf
M-am intors cam dezamagita cu 2 fire de praz in sacosa si cam atat
Mrs. Green Foot a spus…
Sigur nu saptamana asta!

Eu in piata nici nu ma mai duc, ma enerveaza sa vad aceleasi figuri de aprozari :((
Zazuza a spus…
nu mai bine la mine aci, ca iau ceapa verde de la supermarket :)))?! ca piata e scumpa cu spume! pfffffff... [ref. comentariul tau pe blogul meu: eu tre sa comentez aici, ca pe urma uit ce am vrut sa zic sau nu mai stiu daca am zis ceva sau nu pana dai tu approve comment hahahahah]. si da, te pandesc zilnic :D
Mrs. Green Foot a spus…
Da, tu Zazuzo, da' se zice ca ceapa de la hypermarket nu-i asa de gustoasa ca aia de la piata. Eu cel putin am nimerit o ceapa verde atoasaaaaaaa :(
Mrs. Green Foot a spus…
PS: as putea sa-mi propun ca obiectiv sa aprob comentariile mai repede :D da' raman doar la conditional optativ :))
Zazuza a spus…
aici la Zielpunkt (de se cheama plus in RO) e o ceapa superba, dulce, cica e bio... nush acuma bio bio, dar e buna tare!
imi place obiectivul tau :D
ma uit maine sa vad ce iti pot trimite :)
Ina Todoran a spus…
Mi-e pofta si mie de numa' dupa verdeturi!
Mrs. Green Foot a spus…
Inca un pic pic pic... eu zic ca asta a fost ultima zvacnire a iernii :)