kissako

Pana acum 3-4 ani nu dadeam prea mare atentie ceaiurilor care poposeau la mine in cana. De fapt, sincera sa fiu, nici nu eram o mare bautoare de ceai. Asta pana cand Mr.Green Foot mi-a deschis ochii cu un ceai negru English Breakfast cu putin lapte :D. Dar nu despre asta voiam sa va povestesc!

Vreau sa va recomand un "blog despre ceai, ceaiul baut, ceaiul oferit, ceaiul primit, ceaiul impartit, ceaiul ca si pasiune, ceaiul ca si mod de viata."




Pe kissako sunt prezentate experientele autorului in legatura cu practica ceaiului, trairile lui, propriile lui descoperiri in materie de ceaiuri precum si explicatii detaliate despre pregatirea corecta a acestora. Desi ultimele articole sunt din martie 2010, autorul blog-ului este activ si raspunde la comentarii/intrebari daca este cazul. Tot aici veti gasi si o colectie bogata de blog-uri dedicate ceaiului... asa ca nu imi ramane decat sa va urez: lectura placuta! alaturi de o cana cu ceai, bineinteles :)



Comentarii

Zazuza a spus…
ar trebui sa ma disciplinez si sa comentez cand vin prima oara la citit, nu asa, dupa nush cat timp, pentru ca nu mai stiu daca am comentat sau nu anterior :)). oricum, chiar daca am mai zis, mai zic o data. in iarna asta am baut mult ceai - fata de alte perioade - si, cu toate ca raman si eu o impatimita a cafelei - trebuie sa recunosc ca unele arome de ceai m-au surprins in mod placut.
Zebru a spus…
off-topic si cu o cana de ceai banal de tei in fata - oh, i'm so happy that tomorrow i'll meet the green foot! yay! :D
Mrs. Green Foot a spus…
Zazuza nu mai stii daca ai comentat sau nu si din vina mea: pentru ca public destul de tarziuuuuuuu comentariile :))
Mrs. Green Foot a spus…
Zebru stii ceva ce eu nu stiu?:)))))
Zebru a spus…
da! mmmhm-mmmhm :D
Mrs. Green Foot a spus…
Tulai, suntem colege :)))))))))) Ce tare!!!
Zebru a spus…
smart mrs. green foot, he-he :D