Hot news

Comentarii

Lia a spus…
Doamne,pozele tale par facute in alt timp,in alta epoca.
Ce noroc ai sa locuiesti intr-un oras care iti ofera atata "material" :)
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi Lia :)
Sunt convinsa ca oriunde exista material, trebuie doar sa ai rabdare sa privesti. Si sa nu te grabesti :)
Zazuza a spus…
sa stii ca de cand ai publicat ma tot uit la poza asta - de fapt in general sunt decalata cu comentariile, peste tot, nu stiu de ce! ca pasionata de fotografie cred ca o sa iti repet mereu de cate ori vin pe aici ca sunt in admiratie fata de momentele pe care le surprinzi. fiecare fotografie spune ceva, si sustine acel ceva cu tarie. un moment care, poate nesurprins, ar fi fost pierdut, isi ridica vocea prin obiectivul camerei tale.
Mrs. Green Foot a spus…
Ce ma bucur cand reusesc prin pozele mele sa transmit asa de mult, la atatea persoane!

PS: si eu sunt in urma cu comentariile, uneori imi si vine greu sa exprim in cuvinte cat de mult imi place un anumit post sau o poza.
MONONOKE KITCHEN a spus…
Imi plac mult poza si titlul.
Atitudinea domnului e impecabila,
atmosfera la fel.