3rees

Comentarii

Lulu a spus…
Draga Green Foot,
Acum un an de zile mi-ai trimis o leapsa. Interesant este ca desi reticenta la inceput, dehh, am pierdut obiceiul sa ma joc, provocarea ta m-a ajutat sa-mi stabilesc niste obiective care s-au indeplinit in proportie de 90%.Te urmaresc in continuare, desi am disparut din blogosfera si vreau sa-ti doresc un an bun, fericit, inconjurata de cei dragi! Sa faci in continuare poze inspirate si bunatati culinare pe care sa continui sa le imparti cu noi!La multi ani!
Mrs. Green Foot a spus…
Lulu,
ma bucur sa te aud din nou! Chiar zilele trecute ma intrebam cum o sa iti transmit urarile mele :)
Deci: iti doresc sarbatori frumoase alaturi de cei dragi si un an nou cu cat mai multe obiective implinite!

Cat despre leapsa respectiva: ca si tine, reticenta la inceput, bucuroasa acum ca am raspuns provocarii :)

Mai da cate un semn de viata din cand in cand...
Te pup