Un desert de bebei indragit (si) de cei mari! :)



Mere rase cu biscuiti

Ingrediente pentru o portie:
  • 2 mere
  • 2-3 biscuiti dulci
  • scortisoara, nucsoara - optional
  • zahar - optional

Merele se spala, se dau pe razatoare si se amesteca cu biscuitii pisati. Se mai adauga scortisoara si/sau nucsoara dupa gust, si un pic de zahar daca merele si biscuitii nu vi se par destul de dulci.





Sa va fie de bine!




This entry was posted on 11/11/2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comentarii:

    Lia spunea...

    Desertul tuturor copiilor.
    Unul de care nu m-am plictisit niciodata.Oare nu am terminat de crescut ? :)
    Ce faini sunt biscuitii.
    Pozele sunt foarte ,foarte frumoase.

  1. ... on 12 noiembrie 2010, 07:53  
  2. Mrs. Green Foot spunea...

    Hehe Lia nici sa nu cresti mare! Nu e fain sa mananci mere rase cu biscuiti? :)

  3. ... on 14 noiembrie 2010, 23:00  
  4. Lulu spunea...

    Green Foot,
    Desert simplu si atat de sanatos, si tare la indemana de facut!Dar cel mai mult imi place dantela crosetata a servetelului! Matusa mea stia sa faca asa ceva!

  5. ... on 15 noiembrie 2010, 17:34  
  6. Mrs. Green Foot spunea...

    Servetul face pace parte dintr-un set cusut de bunica mea. Fiecare servet are niste flori absolut minunate cusute in partea de mijloc... am ales sa nu apara in poza pentur ca nu s-ar mai fi uitat nimeni la merele mele :)

  7. ... on 15 noiembrie 2010, 20:42  

Toate fotografiile de pe acest blog apartin The Green Foot si ABBILDUNG Photography (exceptie imaginile de promovare alte blog-uri/website-uri). Daca doriti sa utilizati imagini sau sa copiati parti din continutul acestui blog va rugam sa ne contactati la adresa MrsGreenFoot[at]gmail.com


All photos on this blog belong to The Green Foot and ABBILDUNG Photography (except those images used to promote other blogs/websites). If you want to use images or copy parts of this blog, please contact us at MrsGreenFoot[at]gmail.com