Doors to holiday



Un august frumos va doresc. Sa fiti cuminti :)






Comentarii

Lia a spus…
Vacanta frumoasa !
Sa va intoarceti cu bine si cu
poze multe :)
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi Lia :) Ne mai auzim in septembrie. Te pup
Johnny_K a spus…
Va dorim vacanta placuta d-na Piciorus Verde! :D Sa va intoarceti cu bine si cu sanatate!

P.S. Sper ca vacanta sa aiba un aspect total opus celui al acestor usi de tren. :D
Anonim a spus…
După ce mi-am evaporat picurii din cerul gurii, chiar am indrăznit să pun in operă ceva reţete!, nădăjduiesc să aveţi o vacanţă plăcută şi nişte grade Celsius ceva mai decente. Colea, un 30, hai şi un 32, deşi ideal ar fi un douăzecişepte...
Lena a spus…
Sper sa aveti o vacanta minunata...ca poza e ceva la superlativ, nici nu am cuvinte, si titlul m-a bagat in boala, ca l-am legat rapid de The Doors :)).
Mrs. Green Foot a spus…
Am avut o vacanta minunata cu de toate: mare, munte, rasete, peripetii demne de respectivele usi de tren (Johnny ai stiut tu ce ai stiut :p), caldura de treij'de grade ziua si spre 20 noaptea (mersi de urare CJ :) ), muzica pe gustul nostru (Lena, la The Doors m-am gandit si eu cand am pus titlul :) ), amici, familie... a fost super!

Dar ce bine e si acasa :)