Field worker

Comentarii

Lulu a spus…
Ei asta chiar imi place...ostenit, preocupat, mandru de rezultat!Plina de forta, de naturalete, energie pozitiva si fara sa folosesti culoarea.
Bravo!
Johnny_K a spus…
Primul lucru care mi-a venit in minte cand am vazut poza a fost "fonciirea" Morometilor lui Marin Preda. :D Draguta poza! :)
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi Lulu :)

Johnny, mie mi se pare ca e Ion cand isi umple ochii si sufletul cu Pamantul lui.:)
Lulu a spus…
Green Foot, am uitat sa-ti spun ca am facut si eu clatite dupa reteta ta si au iesit minunate desi am folosit faina integrala. Nu erau foarte aratoase din cauza fainii, dar la gust faceau toti banii!
Multam!
Lia a spus…
Ion se uita lung si zice :

- Oare apuc sa-l strang pana vine ploaia ? :)
Mrs. Green Foot a spus…
Lulu sa-ti fie de bine. Si sa stii ca o sa testez si eu clatitele cu faina integrala :)
Mrs. Green Foot a spus…
Lia :)

"Dadu sa se intoarca la coasa, cand un glas placut rasuna la spatele lui:
- Lenevesti, lenevesti? ii pieri din suflet toata framantarea vazand pe Florica, cu fata rumena, plina si zambitoare, apropiindu-se sprintena ca o ispita. Balbai zapacit de multumire:
- M-am odihnit oleaca"