Light

Comentarii

lulu a spus…
Ei, dar ce finete de poza! Cum Dumnezeu ai facut-o?
Lia a spus…
Ce frumos !

Sunt fotografiate noaptea cu blitz ?
Iar contre-jour-ul e facut cu
farurile de la masina ?
Yo habar n-am de fotografie,asa ca
te rog sa treci cu vederea intrebarea copilaroasa,dar asa am
perceput eu mise en place-ul :)
Pup piciorusele talentate....
:) :) :)
Mrs. Green Foot a spus…
Lia ai fost pe aproape :) Poza e facuta contra soarelui. Iar contrastul dintre o zona umbroasa si partea aflata in lumina directa a soarelui ti-a creat impresia de noapte.

Mersi fetelor pt vorbele frumoase. Va pup!
Lia a spus…
Am fost aproape..ca luna de soare.
Hi!Hi!

Oricum,a iesit foarte interesant efectul de lumina.
Sunt sigura ca talentul asta nu va
ramane nedescoperit.
Intr-o zi am sa va vad intr-o expozitie,sau in paginile unei reviste "importante ". :)
alunelu a spus…
Mortala poza. Si eu bagam mana in foc ca e noapte.
Mrs. Green Foot a spus…
Heheh. Te ardeai :p