Budinca de tapioca


Mie mi se pare ca tapioca nu are gust... sau daca are, atunci este unul foarte subtil, care nu se impune cu nesimtire. Laptele de cocos este la fel o prezenta fina in budinca, iar din ghimbir folositi doar 1-2 felii subtiri daca sunteti la prima dvs intalnire cu el. Eu personal il ador si ca gust si ca miros, daca as putea mi-as face parfum cu aroma de ghimbir (chiar, nu exista oare?!).

In concluzie, incercati budinca de tapioca fara frica, nu veti fi atacate de nici un gust prea... exotic! Asa ca... va provoc sa testati si voi budinca si sa imi spuneti ce gust are tapioca :)



Budinca de tapioca

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 6 linguri perle tapioca
  • 200 ml lapte de cocos
  • 600 ml lapte
  • 8 linguri zahar brut
  • 4 felii subtiri de ghimbir
  • 1/4 lingurita sare
  • fructe: capsuni, ananas, kiwi, mango

Se amesteca laptele de cocos, laptele, perlele de tapioca, ghimbirul si sarea, si se pune totul la fiert la foc mediu. Amestecati mereu cu o lingura de lemn pana la primul clocot.


Budinca de tapioca

Cand laptele a inceput sa fiarba adaugati incet zaharul. Apoi fierbeti la foc mic cam 30 de minute pana perlele de tapioca devin aproape transparente. Nu uitati sa amestecati in continuu!

Budinca se pune in pahare si se garniseste cu bucati de fructe proaspete. Daca aveti rabdare, lasati budinca la racit pentru 2-3 ore, daca nu mai rezistati... este foarte buna si calda.




Recomandari:
  • Folositi un vas mai mare - pana la sfarsit budinca aproape ca isi va dubla volumul
  • Amestecati mereu - perlele de tapioca se prind foarte repede
  • Daca folositi pentru prima oara ghimbir atunci utilizati doar jumatate din cantitate (2 felii / 4 portii) - este foarte aromat si unora s-ar putea sa nu le placa...

Si un pont de la mine: puteti inlocui laptele de cocos cu aceeasi cantitate de lapte, dar adaugati in plus cate o lingurita de cocos/portie.

Comentarii

Lia a spus…
Arata extraordinar si m-ai facut curioasa.
Unde gasesc perle de tapioca.
La ce magazin si la ce raion ?

Parfum cu miros de ghimbir,hmmm,
pai ar fi :

Un jardin apres la mousson
by Hermes :

Hermes celebrates India and sees it in an unusual light with the creation of the Eau de Toilette Un Jardin apres la Mousson. This Eau de Toilette carries us to Kerala after the monsoon rains, offering the experience of a singular moment in time, marked by Nature's rebirth. Glowing and serene, invigorating and soothing, UnJardin apres la Mousson blends the freshness of ginger and the sweetness of the butterfly-delicate Kahili ginger flower with the spontaneity of cold spices and the subtlety of vetiver. A vegetable, floral and spicy Eau de Toilette which appeals both to men and women.

Dupa descriere ar trebui sa miroasa minunat.
Eu nu l-am incercat,dar poti sa-l cauti.
Mrs. Green Foot a spus…
Woi Lia, mersi pentru pontul cu "Un jardin apres la mousson"!

Perlele de tapioca le-am cumparat de la un magazin naturist, posibil insa sa se gaseasca si la raioanele de produse bio sau exotice din magazinele mai mari. Tapioca cumparata de mine este ambalata in pungi de 500g de Sanovita.
Lulu a spus…
Ce doamne rafinate! Lia are dreptate, la multe parfumuri se utilizeaza ghimbirul! Cred ca Hermes este bun, dar face parte din marcile scumpe, nu doar acum la vreme de criza! Ati vazut filmul "Perfume"? Ciudat rau subiectul, dar facut la meserie...
Green Foot, iar m-ai facut sa inghit in sec! Imi plac retetele tale pentru ca au o nota de seriozitate ardeleneasca si bun simt, dar cu deschidere la nou!
O seara buna!
Mrs. Green Foot a spus…
Eu nu am vazut filmul "Perfume". E cumva o ecranizare al romanului lui Patrick Suskind - Perfume?! Cartea am citit-o, e ciudata tare, dar mi-a placut enorm. As fi curioasa sa vad daca filmul a reusit sa redea acea atmosfera...

Ma bucur ca iti plac retetele publicate de mine. Deci vei incerca budinca de tapioca? :D

Un weekend luminos iti doresc!
Lulu a spus…
Da, filmul este bun/socant, ceva ma facea sa-l opresc, iar dupa cateva minute sa-l deschid iar! Si este bazat pe un caz real, iar timpurile alea sunt bine prinse, in special partea de mizerie...Parca am plonjat cu trei secole in urma!
Daca gasesc azi bobite aplic reteta ta desi ma tot feresc de lucruri ingrasatoare...la naiba de ce totul este o lupta?!
Lia a spus…
Piciorus,

Trebuie neaparat sa vezi filmul.
E singurul film la care am simtit
mirosuri.....
L-am urmarit cu sufletul la gura.
As vrea sa-l mai vad o data.
E dur,dar fascinant.
Sigur il gasesti la centrele cu
DVD-uri de inchiriat.

Da cautare pe youtube:
Perfume story of a murderer Trailer
Mrs. Green Foot a spus…
Cand va vad asa de entuziasmate nu imi mai trebuie alte recomandari pentru a vedea filmul :)

O saptamana frumoasa va doresc!
Va pup!
Lulu a spus…
Green Foot, nu este chiar entuziasm, la mine a fost mai mult o atractie fata de morbid;nu as vrea sa fii dezamagita! Artisticul primeaza aici, dar mie imi plac mai mult filmele cu oameni buni!
Mrs. Green Foot a spus…
Dezamagita? Posibil, daca filmul se dovedeste a fi doar o copie proasta a cartii... ceea ce nu cred ca e cazul. Inca nu am gasit filmul, sper sa ajung zilele acestea la un centru de inchiriat filme.

Mai povestim,
Nopate buna!
Ina Todoran a spus…
Draga mea, demult caut o reteta de budinca de tapioca fara ou si uite ca am gasit una. Trebuie doar sa cumpar alte perle de tapioca pt ca cele pe care le am acum sunt mai mici decat cele de la Sanovita si nu se vor vedea asa frumos in pahare. Te pup!
Mrs. Green Foot a spus…
Inisor, ma bucur ca budinca de tapioca e pe gustul tau. Astept impresiile tale :) Te pup
Anonim a spus…
Am ajuns aici cautand ce sa fac din tapioca mea :)...si am gasit reteta asta cu ginger... despre care mi se pare ca e iute...dar despre care unii spun ca nu e iute ... sa vedem cum e cu lapte... O sa incerc si eu...
Am avut o surpriza aici sa dau si de unul din filmele mele preferate... nu credeam ca mai place cuiva ... :) si ma bucur ca mai place cuiva ... Mi-a placut realizarea, imaginea si felul in care pare ceva intre real si poveste...
Mrs. Green Foot a spus…
Daca ai oaresce nelinisti legate de ghimbir mai bine nu il folosi! Poti sa il inlocuiesti cu vanilie sau scortisoara, sau orice alta aroma care iti place.

Ma bucur si eu sa aud ca mai e cineva indragostit de Chocolat :)

Te mai astept pe aici!
Anonim a spus…
Am facut reteta cu ginger, asa cum am gasit-o aici ...si a fost super... de fapt gingerul nu prea se regasea..decat ca o boare pe acolo... a fost super...am dat si altora si le-a placut mult... :) Am decorat cu kiwi si kaki (ceva care seamana cu dovleacul la gust). A fost totul super nou, super bun ... Merci. Numai bine.
Mrs. Green Foot a spus…
Ma bucur ca a fost pe gustul tau :)
Sa va fie de bine!