Anatomia unui ochi

Anatomia unui ochi Anatomia unui ochi

Anatomia unui ochi Anatomia unui ochi

Comentarii

lulu a spus…
Mai, ce ochi sanatosi! Ce idee "trasnita"ti-a trecut prin cap!!!Cum s-au lasat convinsi protagonistii tai? Aoleu, mi-ai adus aminte ca trebuie sa-mi fac exercitiile pentru ochi!
Mrs. Green Foot a spus…
Aoleu! Eu uitasem ca exista exercitii pentru ochi :D

Nu a fost greu sa-i conving: mai o poveste, mai un raset, un pahar de vin, o prajitura... ne-am distrat de minune :)
Lia a spus…
Toti ochii din lupa ,apartin persoanelor din spate ?
In poza din stanga jos,parca nu.
Oricum eu am vreo 3 dioprii la dreptul si vreo 5 la stangul asa ca e posibil sa ma insel :)

Ideea e grozava iar rezultatul
artistic.
Se vede ca esti inconjurata de oameni cu simtul umorului.
Pozele tale mi-au amintit de o melodie a lui Alexandru Andries.
Asadar,pozele tale mi-au transmis
sentimente ,imagini si chiar muzica.
Lia a spus…
Mai eu am trimis ieri un comentariu.
Cred ca s-a pierdut,ca nu-l vad,dar
mai zic o data.
Oamenii care ti-au pozat sunt niste draguti toti.
Iar pozele mi-au amintit de melodiile lui Alexandru Andries.
Mai artistic de atat cred ca nu se poate.
Desi de la tine ma astept la multe
surprize placute.
Pe cand prima expozitie ?
Mrs. Green Foot a spus…
Nu se pierd comentariile.... doar ca eu am timp sa ma ocup de blog doar seara. Si nu imi place sa public comentarii fara sa le pot raspunde imediat...

Ma bucur ca ti-au placut "ochioasele" mele, mai mult, ca am reusit sa iti transmit asa de multe senzatii/sentimente. Ziceai de Andries, pe mine pozele acestea ma duc cu gandul la o poezie scrisa de Sorescu, Arcada parca ii zice. O sa caut diseara poezia...

PS: Ochiul si persoana - nu am facut smecherii :)
Lia a spus…
Ochiul si persoana zici ?
Inseamna ca al meu arata ca a lui Tutankamon :)