10 rezolutii pentru 2010

Am fost provocata de Laura A. sa fac o lista cu dorintele pe care le vreau realizate pana la sfarsitul anului acesta. Cu speranta ca la finele anului o sa fie o lista a realizarilor iata ce imi propun:

  • sa nu ma mai grabesc. nicaieri si sub nici o forma... (sa ajung acasa, la o anumita intalnire, sau sa vad un film, sau sa treaca ziua de azi mai repede si sa se faca o data joi! - ce prostie!)
  • sa nu ma mai enervez asa repede si din nimicuri
  • anul acesta voi vorbi germana!
  • canon-ul meu o sa devina un al treilea ochi pentru mine
  • voi invata 12 poezii
  • adio ciugulitului intre mese, rontaitului din fata TV-ului sau a PC-ului
  • ma voi implica mai activ in proiectele lui mr.Green Foot
  • voi face cunostinta cu 12 persoane
  • sa nu petrec mai mult de 2 ore/zi in fata televizorului
  • plimbari saptamanale cu mr.Green Foot si cu aparatele foto dupa noi

Leapsa o trimit mai departe la Ina, Lulu, Simona, Teodora si Ioana. Cu o provocare in plus pentru Simona: de la ea astept si o ilustrare a listei ei de rezolutii!

Comentarii

ama a spus…
fie sa ti se indeplineasca toate :)
Ioana Preda a spus…
Multumesc! Un An Nou cu sanatate si rezolutii implinte si tie!
Am "receptionat" leapsa, in weekend voi face cumva sa ajunga din ganduri, pe ecran. :)
lulu a spus…
Green Foot, ma apuc de treaba! Multam de leapsa, este draguta, dar trebuie mai intai sa gandesc bine!
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi @Ama!

@Ioana si @Lulu astept cu nerabdare lista voastra de rezolutii!
LauraAdamache a spus…
Multumesc mult ca ai preluat leapsa asta simpatica si iti doresc sa ti se indeplineasca absolut toate dorintele!
Te pup si un weekend de vis iti doresc!!
Anonim a spus…
Green Foot, frumoasa si utila leapsa ta, multumesc.
Ma apuc de ea , ce mai.
Imi place lista ta.
Mult succes in indeplinirea obiectivelor.
Mrs. Green Foot a spus…
Multumesc Simona. Si abia astept sa vad obiectivele tale desenate!
Am rezolvat cu dorintele...doresc sa se indeplineasca la toata lumea..multimesc si pentru reteta de fiamminga...f. buna :).te-am pupat
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi Teodora, esti foarte generoasa... :)

PS: Ma bucur ca ti-a placut fiamminga.