Art Boutique Sibiu 2009

Weekend-ul ce tocmai a trecut (4-6 decembrie) s-a desfasurat prima editie a targului cu obiecte realizate manual. Evenimentul s-a desfasurat in Turnul Sfatului din Sibiu si au participat aproximativ 20 de artisti creatori de obiecte si accesorii unicat.




Aici ati putut alege (cu greu) si achizitiona cercei,

Art Boutique - Cercei
brose, bratari si lantisoare, cutii si cutioare de bijuterii,

Art Boutique - Brose, bratari si lantisoare, cutii si cutioare de bijuterii
si iarasi cercelusi colorati si haiosi, gentute de piele, caciulite, bolerouri si esarfe crosetate,

Art Boutique - Cercelusi colorati si haiosi, gentute de piele, caciulite, bolerouri si esarfe crosetate
felicitari deosebite,

Art Boutique - Felicitari deosebite
traistute colorate,

Art Boutique - Traistute colorate
lumanari parfumate, carti si agende in "hainute" minunate.

Art Boutique - Lumanari parfumate, carti si agende in 'hainute' minunate
Si daca tot am ajuns in Turnul Sfatului nu se poate sa nu aruncati o privire de sus Sibiului.


Iar organizatorilor le urez un la multe, multe editii de acum incolo!

Comentarii

lulu a spus…
Green Foot, acum cand tensiunea electorala a mai scazut, vreau sa-ti spun ca mi-au placut pozele de la Art Boutique 2009. Si eu sunt nascuta la Sibiu, unde am facut si o parte din liceu, la Gheorghe Lazar. M-am gandit uneori sa ma intorc in acest oras frumos, dar mi-am croit o alta viata in sud. Nici aici nu-s prea stabila, avand o fire de nomada!
lulu a spus…
Am uitat sa-ti spun ca mi-a placut poza cu traistele- de mult visez sa-mi cumpar si eu una- si cea de sus din turn!
Mrs. Green Foot a spus…
Si mie imi plac traistutele, dar de data aceasta s-a lipit de mine o gentuta din piele... a fost dragoste la prima vedere. De ce nu iti comanzi de pe net o traistuta daca iti doresti asa tare? Vezi ca o sa gasesti link-uri spre participanti pe site-ul oficial al targului (link-ul de sub prima poza). Eu zic sa iti faci un cadou de Craciun... :D
lulu a spus…
Multumesc de idee, chiar nu am vazut traistute asa de frumoase pana acum!