24.11.2009 Felicitari castigatorilor! Si multumiri celor care au votat acest blog. Datorita lor The Green Foot a ocupat un onorabil loc 31 din 134.Mrs.Green Foot si-a suflecat manecile, a rasfoit retetele, le-a selectat pe cele mai bune si le-a adunat la un loc, a atasat cateva poze, o notita sau o recomandare dupa caz...


...si s-a inscris la ...

Festivalul Blogurilor Gustoaseorganizat de gustos.ro.


Este o ocazie minunata sa faceti o plimbare prin blogosfera culinara, sa aruncati un ochi si in celelalte bucatarii, sa mirositi, gustati, testati toate mancarurile si sa votati gospodina/gospodarul care v-a facut sa salivati cel mai mult dupa bucatele gatite.

Puteti vota intre 09-22 noiembrie 2009, singura conditie este sa aveti un cont pe gustos.ro (daca nu aveti va puteti face unul in mai putin de 2 minute aici).

The Green Foot va imbie cu urmatoarele retete din urmatoarele categorii:
Degustare placuta va urez!





This entry was posted on 11/09/2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    G. spunea...

    Eu am votat blogul tau la toate categoriile pentru ca imi placi si cred ca meriti un premiu. Blogul meu participa doar la categoria de mancaruri pentru copii. Arunca-ti o privire si daca ti se pare interesant acorda-mi un vot.

  1. ... on 13 noiembrie 2009, 13:42  
  2. Mrs. Green Foot spunea...

    Mersi pt aprecieri si pentru vot!

    Am trecut si eu pe la tine. Felicitari pentru blog! Cred ca multe mamici iti sunt recunoscatoare pentru informatiile publicate acolo...

  3. ... on 14 noiembrie 2009, 10:55  

Toate fotografiile de pe acest blog apartin The Green Foot si ABBILDUNG Photography (exceptie imaginile de promovare alte blog-uri/website-uri). Daca doriti sa utilizati imagini sau sa copiati parti din continutul acestui blog va rugam sa ne contactati la adresa MrsGreenFoot[at]gmail.com


All photos on this blog belong to The Green Foot and ABBILDUNG Photography (except those images used to promote other blogs/websites). If you want to use images or copy parts of this blog, please contact us at MrsGreenFoot[at]gmail.com