Festivalul Blogurilor Gustoase 2009

24.11.2009 Felicitari castigatorilor! Si multumiri celor care au votat acest blog. Datorita lor The Green Foot a ocupat un onorabil loc 31 din 134.Mrs.Green Foot si-a suflecat manecile, a rasfoit retetele, le-a selectat pe cele mai bune si le-a adunat la un loc, a atasat cateva poze, o notita sau o recomandare dupa caz...


...si s-a inscris la ...

Festivalul Blogurilor Gustoaseorganizat de gustos.ro.


Este o ocazie minunata sa faceti o plimbare prin blogosfera culinara, sa aruncati un ochi si in celelalte bucatarii, sa mirositi, gustati, testati toate mancarurile si sa votati gospodina/gospodarul care v-a facut sa salivati cel mai mult dupa bucatele gatite.

Puteti vota intre 09-22 noiembrie 2009, singura conditie este sa aveti un cont pe gustos.ro (daca nu aveti va puteti face unul in mai putin de 2 minute aici).

The Green Foot va imbie cu urmatoarele retete din urmatoarele categorii:
Degustare placuta va urez!



Comentarii

G. a spus…
Eu am votat blogul tau la toate categoriile pentru ca imi placi si cred ca meriti un premiu. Blogul meu participa doar la categoria de mancaruri pentru copii. Arunca-ti o privire si daca ti se pare interesant acorda-mi un vot.
Mrs. Green Foot a spus…
Mersi pt aprecieri si pentru vot!

Am trecut si eu pe la tine. Felicitari pentru blog! Cred ca multe mamici iti sunt recunoscatoare pentru informatiile publicate acolo...