Great Cartoons

A - pipaie vagabond pamantul
B - crapa haina de pe el
C - lacrimeaza pe ascuns
D - e contorsionistul de la circ
E - s-a scurs dintr-un tablou de Dali
F - e vant si libertate
...

Nu stiti despre ce vorbesc??
Atunci haideti sa va fac cunostinta cu Simona...




...aka Great Cartoons. Ii place mult sa deseneze si sa coloreze, dar momentan e foarte ocupata... sa invete alfabetul. Faceti-i o vizita sa ii tineti de urat cat sta la coada la doctor, sa faceti piata impreuna... iar seara puteti iesi la un dans. Distractie placuta!

* Interpretarea literelor imi apartine si este pur subiectiva!

Comentarii

simona a spus…
Green Foot mi-ai facut o surpriza minunata cu postul tau.
M-am gandit doar sa iau literele ca pretext pentru a scoate din imaginatie ceva , nu conteaza ce. Dar imaginatia ta a fost si mai mare,ai dat o insemnatate acestor creaturi iesite de capul lor.
Multumesc.
Mrs. Green Foot a spus…
Imi plac mult desenele tale, de aceea acest post. Ma bucur ca a fost o surpriza placuta pentru tine.

Literele sunt superbe, lasa loc imaginatiei, mi-ar placea sa stiu ce vad si alte persoane cand le privesc.

Spor la desenat sa ai!