Iaurt cu fulgi de ovaz si caise


Nu stii ce sa mananci la micul dejun? Ai chef de ceva dulce si bun, dar nu ai vrea nici sa te lupti cu kilele in plus? Sau vrei pur si simplu o gustare usoara si ceva de rontait? Incearca iaurtul cu fulgi de ovaz si caise...

Iaurt cu fulgi de ovaz si caise 01

Pentru o portie:
  • un iaurt simplu de 200g
  • 5 lingurite fulgi de ovaz
  • 3 caise
  • 1-2 lingurite zahar brut
  • 1 lingurita miere
Am turnat iaurtul intr-un pahar mai maricel sa am loc sa ma desfasor. Am adaugat cerealele, zaharul, mierea si am amestecat usor. Pentru a obtine acea culoare specifica iaurtului cu fructe, doua dintre caise le-am maruntit cat de tare am putut, ideal ar fi sa ajunga la consistenta unui piure. Cealalta caisa am taiat-o in bucatele mai mari. Am adaugat caisele la iaurt si am omogenizat amestecul. Daca sunteti ca mine si preferati cerealele mai moi, atunci dati iaurtul la rece pentru 20-30 minute.

Pofta buna...



Un pont: puteti sa va preparati propriul iaurt daca la 1/2 L lapte adaugati 2 lingurite de smantana. Recipientul cu laptele astfel preparat se lasa la temperatura camerei de pe o zi pe alta.

Comentarii

Ina Todoran a spus…
Ador prezentarea! Imi place f mult lingurita! Si iaurtul cu siguranta e delicios!
Sorin a spus…
ok...la o poza ca asta salivez...
Mrs. Green Foot a spus…
Ina, mersi pentru aprecieri!

Sorina, la cat de usor se face iaurtul ar fi pacat sa ramai doar la stadiul de salivare :D