Pe ici pe colo

Nu visati cateodata sa mergeti si acolo si dincolo, sa vizitati orasul acesta, dar sa va opriti neaparat si in orasul acela, sa nu ratati Oktober Fest, dar sa fiti prezenti si la Festivalul de Teatru din Sibiu? Sa vedeti tot si sa nu ratati nimic?


O familie a avut curajul sa isi transforme visul in realitate. Mama (Marilena), tata (Dan), Matei (7,5 ani), Vlad (4,5 ani), Ilinca (10 luni) si Simon (casa ambulanta) calatoresc si (re)descopera lumea din 2007. Povestiri fermecatoare, poze uluitoare, locuri incredibil de frumoase, intamplari amuzante, oameni deosebiti... si calatoria lor este abia la inceput: dupa Americi, urmeaza Europa (prin iulie-august Romania - sunt curioasa in ce orase se vor opri) si Asia...

Comentarii

Ala Oancea a spus…
Am intrat si eu pe site-ul lor de curand. Super tare ! Ce mi-ar mai placea si mie asa ceva .... :)
Mrs. Green Foot a spus…
Cred ca nu exista poza sau povestire de pe site-ul lor la care sa nu fi zis: si eu vreau acolo, in concediul de anul acesta acolo merg! Ehh...dar nu ma las, tot o sa vad eu aurora boreala...:D