Leapsa

Iubesc Lifestyle blog pentru stilul de viata pe care il promoveaza, pe Maya pentru pozele si retetele extrem de apetisante. O urmaresc cu placere pe Laura A. - o vrajitoare a aluaturilor si ma inspir de pe blogul Amaliei atunci cand am nevoie de o mancarica gustoasa si rapida. Ma distrez cu Eva in lumea ei fermecata, imi place mult cum scriu Mara si Carpeta plutitoare, si incerc sa descopar Japonia cu ajutorul lui Totoro. Si astept sa se nasca pe Lala Style's Weblog rochia pe care sa "scrie" numele meu.

Tot de la Ina am inca o leapsa restanta: "Poze din copilarie".


Zambareata sunt eu, bebelusa este sora mea mai mica L., baietelul cel dragut este fratele meu I. Din poza lipseste mezina I., la vremea aceea era undeva in burtica mamei. Ascunsi in spatele aparatului erau si mama, tata si bunicii... Pusi la tot familionul!

Comentarii

adra_bell a spus…
Ce frumoasa trebuie sa fi fost copilaria cu 3 fratiori:)
Mrs. Green Foot a spus…
Heheheh, ce tare ne placea sa ne facem casa sub masa: sa adunam pernele dedesubt si sa acoperim masa cu toate paturile la care reuseam sa ajungem. Cu atatea paturi se facea intuneric sub masa, si atunci ce puteam sa facem decat... sa dormim! spre bucuria mamei, cred :)