Ice Tea cu socata


Mr.Green Foot: Hai, nu te duci sa faci un ceai?
Eu: ma cam stramb (ati ghicit, lui mr.Green Foot ii place mult ceaiul, mie nu prea).
Mr.Green Foot: Woi, mai este socata? Nu incerci sa faci un Ice Tea cu socata?
Eu: Hmmmm...ideea mi se pare chiar interesanta, merita sa o incerc.
...
Este a 3a zi cand fac Ice Tea cu socata. Si ceaiul acesta nu il bea numai mr.Green Foot...


Pentru un litru de ice tea ne trebuie:
  • 1/2 L socata
  • 1/2 L apa
  • 2 pliculete ceai verde
  • 1 pliculet ceai de menta
  • cuburi de gheata facute din socata

Se prepara ceaiul din frunze de ceai sau pliculete, conform instructiunilor de pe ambalaj. Este de preferat totusi sa folositi frunze de ceai. Se amesteca ceai cu socata in proportie de 1:1. Intr-o sticla de un litru am turnat o jumatate de litru de ceai verde cu menta si o jumatate de litru de socata (reteta pentru socata o gasiti aici).

Se serveste cald sau rece, dupa preferinta, cu 2-3 cuburi de gheata.

Comentarii

Ina Todoran a spus…
Hm... Nu te-ai gandit sa faci o postare despre fotografia de detaliu? :)
Mrs. Green Foot a spus…
Esti o dulce Ina.
Am cochetat de cateva ori cu ideea unui articol dar doar atat. Probabil ca o sa scriu candva articolul, se coace el pana la urma, dar pana atunci... mai invat cate ceva, fac poze, citesc pe net.
Tu cand mai pui o poza pe sclipiri?