Un premiu, o leapsa

premiu The Green FootIna este cea care m-a surprins cu acest premiu neasteptat. Sakura...Sakura...Sakura...e un cuvant foarte frumos, imi place sa il repet, suna asa de bine in urechile mele, parca se rostogoleste. Am googleit putin sa vad ce inseamna - nici ca se putea mai bine: flori (floare) de cires?! Superb!

Nu sunt sigura daca se obisnuieste, dar premiul acesta il dau inapoi Inei - o Sakura pentru 7 flori de cires.

Iata si prima mea leapsa:

"Ce-as fi daca as fi..."
  • o floare: garoafa
  • un anotimp: iarna
  • o culoare: verde sau negru
  • un animal: un cal
  • un obiect vestimentar: iie
  • o piesa de mobilier: biblioteca
  • un vers: "Ploua, ploua, ploua"
  • un peisaj: o livada in flori
  • un obiect: o carte
  • un instrument muzical: o vioara
  • un copac: nuc
  • un oras: Paris sau Amsterdam
  • persoana publica: Salvador Dali
  • o persoana apropriata: -
  • o carte: cartile lui Asimov, Shogun, Istoria frumosului, Istoria uratului, Fratia trandafirului, Ce verde era valea mea....sunt prea multe, as vrea sa fiu toate cartile ...
  • un fel de mancare: ciorba taraneasca a mamei care mie nu imi iese niciodata la fel de buna
  • un supererou: mi-au placut personajele din The Incredibles
  • un fenomen al naturii: prima ninsoare dintr-un an sau ploile de vara cu tunete si fulgere
  • o masina: o motocicleta?
  • un fruct: o para
  • o parte a corpului: creierul
  • un film: AI Artificial Intelligence sau The Matrix
Nu as vrea sa las leapsa orfana, deci o dau mai departe tuturor vizitatorilor The Green Foot care doresc sa o preia.

Comentarii

Ina Todoran a spus…
Multumesc! :) Citind ceea ce ai raspuns, am observat ca ne asemanam :))