Nu aveam asteptari prea mari cand am inceput sa parcurg pozele facute la carnaval. Si nu m-am inselat, din cele 100 si de poze, jumatate erau ratate, iar restul nu aveau nimic special, erau doar... niste stock images si atat. Desi ma asteptam ca pozele sa nu fie prea reusite deoarece participasem la carnaval mai mult ca sa ma obinuiesc cu camera, sa invat sa o simt in maini si la ochi, totusi eram un pic dezamagita. M-am apucat sa prelucrez pozele fara prea mare tragere de inima, incercand sa salvez ce era de salvat...

Si am vazut poza! Tehnic era o ratare - focusul aiurea pe varful capului, fata blurata - dar trecuta in grayscale era deja alta poveste. Nu imi puteam dezlipi ochii de la poza, imi trezea un sentiment ciudat de magie si de libertate, imaginea parca vorbea de ceva cunoscut... aaa da, poza ma trimitea cu gandul la filmul "Chocolat" cu Johnny Deep si Juliette Binoche, un film pe care l-am vazut deja de 3 ori si l-as mai putea viziona inca tot de atatea ori fara sa ma plictisesc. Scena evocata de poza este cea in care Vianne Rocher impreuna cu fiica ei de 6 ani, amandoua purtand niste mantale rosii cu gluga si manate din urma de vantul de vest, ajung in micutul si linistitul orasel francez Tranquility. Amuzanta si plina de magie este si partea in care Vianne pregateste bunatatile care vor umple rafturile magazinului pe care vrea sa il deschida: niste copii o urmaresc prin crapaturile de la geam si o vad cum se agita cu ingrediente in saculete ciudate si amesteca de zor in oale, imi si inchipui parul zburlit al copiilor - o vrajitoare la noi in oras!!!


Este un film frumos, romantic, cu un strop de magie si de mister, merita vazut si savurat langa o ciocolata buna...

Apropo, pana sa vad filmul nici nu stiam ca poate exista asa o combinatie ciudata cum este ciocolata cu piper...


This entry was posted on 2/23/2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Toate fotografiile de pe acest blog apartin The Green Foot si ABBILDUNG Photography (exceptie imaginile de promovare alte blog-uri/website-uri). Daca doriti sa utilizati imagini sau sa copiati parti din continutul acestui blog va rugam sa ne contactati la adresa MrsGreenFoot[at]gmail.com


All photos on this blog belong to The Green Foot and ABBILDUNG Photography (except those images used to promote other blogs/websites). If you want to use images or copy parts of this blog, please contact us at MrsGreenFoot[at]gmail.com